- TO MUSÍTE VIDĚT! Odkaz zde
Už víc jak jedenáct let náš spolek Šance zvířatům pomáhá zvířatům v nouzi. Zní to moc hezky, ale je za tím spousta práce v podobě zařizování, komunikace, papírování a schůzek. Z dost punkových začátků jsme se relativně rychle zprofesionalizovali tak, že dokážeme poskytovat služby na úrovni. Avšak za tím profi výstupem bylo dost zmatků a potu, abychom v týmu správně vykomunikovali, co jsme vlastně chtěli. 😅
Kromě pomoci zvířatům jako takové, totiž musíme řešit například komunikaci s obcemi, žádosti a vyúčtování dotací a veřejných sbírek, fakturaci služeb, komunikaci s veterináři, platby faktur, objednávky všech potřeb pro zvířata, spolupráci s různými nadacemi, komunikaci s veřejností nebo také organizaci benefičního eshopu, prodeje na stánku nebo pořádání aukcí. Leckdy z toho byla nepřehledná komunikační šmodrchanice, kdy jsme zpětně v konverzacích dohledávali, kdo co vlastně měl řešit nebo slíbil. Proto jsme zkoušeli různé pomůcky, které byly dostupné zdarma, ale stále to nebylo to pravé...
Sami jako jednotlivci jsme cítili, že potřebujeme deadliny, přehlednost nejen v tom, co dělá každý člen, ale i celý tým. Na Freelo jsme přišli na základě naší poptávky zkušeností u jiných organizací. Zkusili jsme free verzi a byli jsme spokojeni s přehledností i možností stáhnout si aplikaci do mobilu, kdy si můžeme poznamenat úkol nebo ho někomu zadat kdekoliv jsme. Využíváme opakovací úkoly, kdy se úkol po splnění smaže a za určitý termín se znovu objeví a připomene. Byli bychom rádi, kdyby do budoucna šly nastavit projekty pro více řešitelů. 🙏
Věříme, že nám Freelo pomůže udržet si lepší organizovanost, nezapomínat a plnit si závazky v termínech. Stále ještě objevujeme nové funkce a jejich využitelnost pro nás.